مهمان عزیز سلام ،شما هنوز عضو انجمن نشده اید.خوشحال می شیم از طریق عضویت به جمع ما بپیوندید.

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عدم ورود به پرتال مشتریان
#1
سلام وقت بخیر

من یک مشکلی دارم در پرتال مشتریان

وقتی مخاطب جدید ایجاد می کنم اطلاعات ورود به پرتال مشتریان برای کاربر ارسال میشه یک نام کاربری که میشه ایمیل و یک رمز عبور

اما وقتی ایمیل و رمز رو در آدرس پرتال مشتریان وارد می کنم این ارور میاد

" نمی تواند به سرور متصل شود. لطفا با مدیر تماس بگیرید. "

تنظیمات فایل های portalconfig.php و config.inc.php رو هم انجام دادم در قسمت تنظیمات پرتال مشتریان آدرس پرتال هست و وقتی روش کلیک می کنم وارد صفحه پرتال میشه
وقتی هم ایمیل اطلاعات ورود به پرتال برای مشتری ارسال میشه و بر روی لینک کلیک می کنه وارد صفحه پرتال مشتریان میشه اما هرچی رمز و ایمیل رو میزنم وارد نمیشه و ارور میده
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
این مشکل به دلیل افزونه soap یا عدم مشاهده سی آر ام توسط پورتال می باشد
به لینک زیر مراجعه نمایید
http://vtfarsi.ir/%D8%B9%DB%8C%D8%A8-%DB...D8%B1-crm/
پاسخ
سپاس شده توسط: mr.sohrab
#3
سلام.
من فقط یه نکته تکمیلی خدمتتون عرض کنم:

ماژول کاستومر پرتال نسخه 7.1.0 فقط با php5.6 سازگار هست و اگر ورژن بالاتر استفاده بشه نیاز به تغییرات زیادی در کد ها هست و کلا عملکرد درستی نداره. (هرچنده php5.6‌ دیگه ساپورت نمیشه)

مورد دوم در خصوص نوع دسترسی اطلاعات هست. اگر قبلا از ورژن 7.0.1 استفاده میشده و آپگرید به درستی انجام نشه امکان دسترسی به API وجود نداره. برای اطمینان از درست بودن آپگرید حتما مسیر زیر چک بشه که فایل موجود باشه :

domain/modules/CustomerPortal/api.php

در نسخه 7.0.1 متد ارتباطی متفاوت بوده.
پاسخ
سپاس شده توسط: spadana2004


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشکل در ساخت و ورود با کاربران جدید در ویتایگر a.soltani 1 1,856 ۰۷-۱۲-۱۳۹۵, ۰۴:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: spadana2004
  خطا ها و عیب یابی پورتال مشتریان نرم افزار CRM ویتایگر spadana2004 0 981 ۱۱-۱۱-۱۳۹۵, ۱۱:۲۱ ق.ظ
آخرین ارسال: spadana2004

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان