مهمان عزیز سلام ،شما هنوز عضو انجمن نشده اید.خوشحال می شیم از طریق عضویت به جمع ما بپیوندید.

امتیاز موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عدم امکان ایجاد رویداد و وظیفه برای برخی از ماژول ها در گردش کار
#1
احتمالا برای شما پیش آمده است که در زمان ایجاد گردش کار ها در سیستم برای ماژول های جدید و برخی ماژول های پیش فرض سیستم امکان افزودن وظیفه و رویداد را برای آن ماژول مشاهده نمی کنید

برای مثال می خواهید وقتی کسی با شرکت شما تماس گرفت وکسی موفق به پاسخ با تماس گیرنده نشد برای شخصی که تماس با او گرفته شده است و موفق به پاخ گویی نشده است وظیفه ای برای تماس فوری  با تماس گیرنده ایجاد شود

برای این منظور شما گردش کار جدیدی برای ماژول PBXManager ایجاد می کنید و پس از گذاشتن شرط های لازم برای وضعیت تماس به مرحله آخر می روید. می بینید که گزینه ای برای ایجاد رویداد یا وظیفه وجود ندارد

[عکس: pbx1.png]
برای رفع این مشکل شما میتوانید فایل SQL ضمیمه را در بانک اطلاعاتی خود اجرا نمایید تا امکان افزودن رویداد و وظیفه برای سایر ماژول های سیستم و حتی ماژول های جدید و یا ساخته شده برای شما فعال شود

دقت نظر داشته باشید پس از انجام عملیات اجرای دستور SQL شما برای همه رکوردهای موجود در ماژول های سیستم به جز ماژول های تقویم (رویداد / وظیفه) و پرسش و پاسخ متداول قابلیت تعریف وظیفه و رویداد را در گردش کار خواهید داشت


فایل‌های پیوست
.zip   workflows.zip (اندازه 412 بایت / تعداد دانلود: 17)
پاسخ
سپاس شده توسط: leili1395 ، Arezoo


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  عدم تغییر زبان به فارسی pooneh_ce 3 274 ۰۹-۰۶-۱۳۹۶, ۱۰:۴۸ ق.ظ
آخرین ارسال: spadana2004
  مشکل با تعریف گردش کار جدید saeed.com2000 1 229 ۱۸-۰۲-۱۳۹۶, ۱۰:۲۸ ق.ظ
آخرین ارسال: spadana2004
  عدم ارسال اطلاعات پورتال مشترکین توسط ایمیل ammar 12 1,298 ۰۴-۰۲-۱۳۹۶, ۱۲:۴۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Arezoo
  عدم بارگزاری فایل ها ammar 7 841 ۲۰-۰۱-۱۳۹۶, ۰۹:۱۷ ب.ظ
آخرین ارسال: spadana2004

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان