به انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی خوش آمدید. برای استفاده از انجمن باید ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل عدم ورود کاربران به پورتال مشتریان
#3
جناب آقای شفیعی عزیز
پیش از هر چیزی لازم میدونم به شما یادآوری کنم قوانین انجمن را مطالعه کنید تا سو تفاهم هایی که براتون پیش اومده رفع بشه

نکته بعدی اینه که ما پورتال های مشترکین ویتایگر شامل نسخه های Soap ، Rest و نسخه تجاری MYC را ارائه میدیم که همگی تفاوت های اساسی با پورتال نسخه اپن سورس دارند ازجمله قابلیت هایی نظیر پرداخت آنلاین، امکان انتشار ماژول های سفارشی و ... را در اختیار کاربر قرار میدهند
سیاست های تجاری ما جدا از نسخه اپن سورس هست و ما روی پورتال مشترکین خودمون پشتیبانی ارائه میکنیم و نسخه ای که شما در اختیار دارید قطعا تفاوت های عمده ای با محصولات ما دارد و این انجمن بابت مشارکت کاربران در پیشرفت پروژه های ویتایگر هستش و مطابق با اون  برنامه جلو میره

همچنین شما که در سایت های خارجی فعال هستید چرا نسبت به انجمن ما کم لطفی می کنید حضرتعالی که از سال 1395 عضو این انجمن هستید آیا تاکنون در مبحثی در این community مشارکت کرده اید و یا پاسخی در سوال دیگران ارسال کرده اید یا صرفا انتظار دارید که همه کاربران انجمن و ... در خدمت حضرتعالی باشند و پاسخ سوالات شما را بدهند و از این که یکی دو روز کسی به پرسش شما پاسخ نداده دلخور هستید و جز منافع خودتون به چیزی اهمیت نمی دید  قطعا سایر دوستان هم با سیاست های شما و طرز فکر شما با سوالات شما برخورد میکنند بگذریم از این صحبت ها ...

اگر مشکلتون هنوز حل نشده برای رفع مشل بفرمایید نسخه پورتال مشترکین شما و نسخه ویتایگر شما چیست؟
از نسخه Soap یا Rest پورتال استفاده می کنید؟
اگرم حل شده زحمت بکشید با دیگران به اشتراک بذارید
پاسخ
سپاس شده توسط:


پیام‌های داخل این موضوع
RE: مشکل عدم ورود کاربران به پورتال مشتریان - توسط spadana2004 - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲, ۰۰:۲۸

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشکل در هشدار پیامکی aweb dariuosh_mahmoodi 9 13,356 ۱۳۹۶/۱۰/۱۰, ۱۳:۰۱
آخرین ارسال: spadana2004

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان