به انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی خوش آمدید. برای استفاده از انجمن باید ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل عدم ورود کاربران به پورتال مشتریان
#1
سلام خدمت دوستان عزیز
دوستان عزیز من پورتال رو تنظیماتش رو توی فایل config.inc.php توی دایرکتوی خود crm  و فایل config.php توی دایرکتوری خود پورتال انجام دادم ،
الان دوتا مشکل دارم

1- وقتی کاربری ایجاد میشه گاهی ایمیل میاد گاهی نمیاد
یه کاربر ایجاد کردم ایمیل اومد
کاربر دوم رو درست کردم ایمیل نیومد
کلا حذف کردم دوباره با ایمیل دومی یه کاربر دیگه درست کردم ایمیل اومد
انگار که باید یه چیزی حدود 5-6 دقیقه بین هر کاربری وقفه ایجاد بشه !

2- از مشکل این وقفه که بگذریم وقتی میخوای با مشخصات ایمیل شده وارد پورتال بشی خطا میده و وارد نمیشه

نقل قول: Cannot connect to Server.Please configure your site url in provided config file.


درضمن ایمیل از داخل crm  براحی برای کاربر ارسال میشه ، مشکلی نداره ،
ایمیل بخش " ویرایشگر تنظیمات " و " سرور ارسالی " یکی هست ،

مورد دیگه که کمی ذهنمو درگیر کرده مشخصاتی که ایمیل میشه برای ورود توی دیتابیس هیچی ازشون نیست !
هیچ دیتایی اونجت رکورد نمیشه اصلا !!!!

ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند ،
تشکر
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
ماشالا یه انجمن زدین که همه توش مصرف کننده هستن ! یکی نبود جواب بده اگرم بود پکیج پشتیبانی میخواست !!!
اقا ما دعای خیر برای همه دوستان میفرستیم که ازین کارای خوب میکنید و ویتایگر مفتی میدین بهمون ! دست شما درد نکنه که از سرور ویتایگر میزارید تو سرور خودتون ! زبان فارسی هم که دیگه کسی یذره برنامه نویسی بلد باشه ترجمش میکنه یا راحت از سورس لینک پنلهای آنلاین برمیداره
مثل این https://demo.vtiger.ir/languages/fa_ir/C...Client.php
ولی خداییش کسی سوال هم میپرسه اگرم بلد نیستید جواب بدین یا خودتونم مشکل داشتید و نتونستید این باگ رو رفع کنید اشکال نداره ، بگید مرتفع کردن این ایران در توان ما نیست ! چیزی ازتون کم نمیشه ، والا من توی فروم خارجی پیام گذاشتم یه عالمه راهکار بهم دادن بدون دریافت یک ریال هزینه هم بصورت ویدئو کال کمک کرد که رفعش کنم ! ولی هموطن و همزبون خودم فقط دنبال پکیج پشتیبانی هست ! ماشالاتون باشه ، لانم قطعا یا اکانتم بسته میشه یا کلی توجیح که ما هزینمون ازین راه در میاد ! والا برنامه نویسی که هزینش ازین راه در بیاد باید جمع کنه بره اسنپ کار کنه ! ببخشید البته هااااا
پَپَپَپَعَعَعَعَ
پاسخ
سپاس شده توسط:
#3
جناب آقای شفیعی عزیز
پیش از هر چیزی لازم میدونم به شما یادآوری کنم قوانین انجمن را مطالعه کنید تا سو تفاهم هایی که براتون پیش اومده رفع بشه

نکته بعدی اینه که ما پورتال های مشترکین ویتایگر شامل نسخه های Soap ، Rest و نسخه تجاری MYC را ارائه میدیم که همگی تفاوت های اساسی با پورتال نسخه اپن سورس دارند ازجمله قابلیت هایی نظیر پرداخت آنلاین، امکان انتشار ماژول های سفارشی و ... را در اختیار کاربر قرار میدهند
سیاست های تجاری ما جدا از نسخه اپن سورس هست و ما روی پورتال مشترکین خودمون پشتیبانی ارائه میکنیم و نسخه ای که شما در اختیار دارید قطعا تفاوت های عمده ای با محصولات ما دارد و این انجمن بابت مشارکت کاربران در پیشرفت پروژه های ویتایگر هستش و مطابق با اون  برنامه جلو میره

همچنین شما که در سایت های خارجی فعال هستید چرا نسبت به انجمن ما کم لطفی می کنید حضرتعالی که از سال 1395 عضو این انجمن هستید آیا تاکنون در مبحثی در این community مشارکت کرده اید و یا پاسخی در سوال دیگران ارسال کرده اید یا صرفا انتظار دارید که همه کاربران انجمن و ... در خدمت حضرتعالی باشند و پاسخ سوالات شما را بدهند و از این که یکی دو روز کسی به پرسش شما پاسخ نداده دلخور هستید و جز منافع خودتون به چیزی اهمیت نمی دید  قطعا سایر دوستان هم با سیاست های شما و طرز فکر شما با سوالات شما برخورد میکنند بگذریم از این صحبت ها ...

اگر مشکلتون هنوز حل نشده برای رفع مشل بفرمایید نسخه پورتال مشترکین شما و نسخه ویتایگر شما چیست؟
از نسخه Soap یا Rest پورتال استفاده می کنید؟
اگرم حل شده زحمت بکشید با دیگران به اشتراک بذارید
پاسخ
سپاس شده توسط:
#4
جناب محمد صالح شفیعی عزیز

بومی سازی یک نرم افزار صرفا با ترجمه فایل زبان انجام نمی شود. علاوه بر اینکه بومی ساز ما فقط بسته زبان نیست! اگر هنوز با تفاوت های این بومی ساز آشنا نیستید، پیشنهاد می کنم صفحه وجه تمایزات بومی ساز ویتایگر را مطالعه کنید.

توجه کنید که برخی از ماژول ها در چند نسخه توسط توسعه دهنده منتشر می شود. به عنوان مثال ماژول PDF ساز در 3 نسخه رایگان، پایه و حرفه ای منتشر می شوند که می توانید تفاوت هر یک را اینجا مشاهده کنید در نتیجه امکانات نسخه های منتشر شده رایگان با نسخه های تجاری متفاوت است.

نکته بعدی که باید اشاره به آن کنیم این موضوع است که پاسخ به برخی سئوالات نیاز به بررسی تیم فنی دارد. ممکن است سئوالی که پرسیده می شود از نظر شما بسیار ساده باشد و با چند خط پاسخ ساده می توان مشکل شما را حل کرد! اما با توجه به ارتباطاتی که در نرم افزار وجود دارد و تعهدی که ما نسبت به استفاده کنندگان از نرم افزار داریم، نیاز به بررسی تمامی جوانب دارد تا مشکلی برای کسب و کارهای استفاده کننده بوجود نیاید (این نشان از تعهد ماست).

درست است که اولویت پاسخگویی ما، پاسخ به مشکلات و سئوالات مشتریان مان است، اما عملکرد تیم ما در چند سال گذشته نشان می دهد که هدف گسترش استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری بخصوص ویتایگر در ایران است و در این جهت خدمات رایگان زیادی انجام شده نه صرفا فروش پکیج پشتیبانی!
به عنوان نمونه: انتشار کتاب رایگان آموزش ویتایگر (رایگان)، ویدئوهای آموزشی (رایگان)، ویکی نرم افزار (رایگان)، وبینارها (رایگان)، اپلیکیشن کال ترکر (رایگان) و...
از طرف دیگر، یکی از دلایل راه اندازی انجمن این بود که به افرادی که بودجه کافی و یا تمایلی برای خرید پکیج های پشتیبانی ندارند، کمک کنیم.

هموطن و همزبان، خوشحال می شویم تا اگر امکانش هست بفرمایید که چه محصولات و خدماتی مثل ما برای رشد و پیشرفت کسب و کارها بصورت رایگان منتشر کردید؟ یا جناب دکتر شفیعی عزیز، بفرمایید با توجه به تخصص شما در توسعه و... چه مشارکتی در انجمن بابت رفع مشکلات و پاسخ به سئوالات هموطنان داشتید؟

برایم جالب است که شما با توهین و طلبکاری کمک می خواهید؟! با چنین لحنی در کدام فرم خارجی درخواستی دادید؟! بعد از چند سال عضویت در انجمن، پیشنهاد می کنم کمی در انجمن بگردید تا متوجه شوید در حد توان و زمان، پاسخ اعضاء را دادیم.
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشکل در هشدار پیامکی aweb dariuosh_mahmoodi 9 12,527 ۱۳۹۶/۱۰/۱۰, ۱۳:۰۱
آخرین ارسال: spadana2004

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان