۱۳۹۶/۰۵/۰۸, ۰۹:۴۰
ماژول اتصال سانترال پاناسونیک به نرم افزار ویتایگر این امکان را به شما می دهد که مرکز تلفن های TDM و PBX شرکت Panasonic را با نرم افزار CRM ویتایگر یکپارچه کرده و کلیه تماس های ورودی،خروجی و داخلی را در نرم افزار ثبت نماید.
بطور کلی ماژول اتصال سانترال پاناسونیک به نرم افزار ویتایگر این امکان را به شما می دهد که سیستم سانترال پاناسونیک خود را با نرم افزار Vtiger CRM یکپارچه کرده و کلیه تماس های ورودی،خروجی و داخلی را در نرم افزار ثبت کنید.همچنین ماژول اتصال ویتایگر به پاناسونیک این امکان را به پرسنل مجموعه شما می دهد که به محض دریافت و یا ارسال تماس، اطلاعات مشتری را در پنجره ای بر روی مرورگر و یا صفحه دسکتاپ مشاهده کنند.یکی از ویژگیهای منحصر بفرد این ماژول، امکان محاسبه مدت زمان مکالمه هر کدام از داخلی ها می باشد که قابلیت تعریف تعرفه مکالمه برای هر کدام از خطوط شهری،موبایل و بین شهری را دارد که راهکاریست برای مراکز calls center برای محاسبه عملکرد پرسنل پاسخگوی تماس
بطور کلی ماژول اتصال سانترال پاناسونیک به نرم افزار ویتایگر این امکان را به شما می دهد که سیستم سانترال پاناسونیک خود را با نرم افزار Vtiger CRM یکپارچه کرده و کلیه تماس های ورودی،خروجی و داخلی را در نرم افزار ثبت کنید.همچنین ماژول اتصال ویتایگر به پاناسونیک این امکان را به پرسنل مجموعه شما می دهد که به محض دریافت و یا ارسال تماس، اطلاعات مشتری را در پنجره ای بر روی مرورگر و یا صفحه دسکتاپ مشاهده کنند.یکی از ویژگیهای منحصر بفرد این ماژول، امکان محاسبه مدت زمان مکالمه هر کدام از داخلی ها می باشد که قابلیت تعریف تعرفه مکالمه برای هر کدام از خطوط شهری،موبایل و بین شهری را دارد که راهکاریست برای مراکز calls center برای محاسبه عملکرد پرسنل پاسخگوی تماس
از دیگر قابلیت های ماژول Vtiger Panasonic Connector ثبت وضعیت تماس،پاسخگوی تماس،مدت مکالمه تماس وروردی و خروجی در پرونده مخاطب مورد نظر است.
ویژگی های ماژول اتصال ویتایگر با سانترال پاناسونیک :
- قابلیت اتصال ویتایگر با مدل های مختلف سانترال پاناسونیک ( Panasonic )
- قابلیت تعریف تعرفه مکالمات برای استانی،بین استانی،خارج از کشور برای محاسبه پشتیبانی از مشتریان و یا ارزیابی عملکرد پرسنل
- قابلیت ثبت مکالمات داخلی،شهری،بین شهری بصورت دسته بندی شده
- امکان ثبت جزئیات تماس در کارتابل هر مشتری،سازمان،سرنخ فروش،تامین کننده و …بصورت مجزا
- قابلیت تعریف داخلی هر کاربر
- امکان باز شدن پنجره popup به محض تماس مشتری
- امکان بازکردن کارتابل مشتری،سرنخ،سازمان،تامین کننده تنها با کلیک بر روی پنجره popup
- امکان ثبت مشتریان ناشناس با کلیک بر روی پنجره popup
- امکان گزارش گیری از تماس های خطوط داخلی با قابلیت تعیین زمانبندی
- امکان گزارش گیری از تماس های خطوط شهری با قابلیت تعیین زمانبندی
- امکان ایجاد صورتحساب برای هر کدام از خطوط داخلی با قابلیت تعریف زمان شروع و پایان
- امکان ایجاد صورتحساب برای هر کدام از شماره های مختص به مخاطبان با قابلیت تعریف زمان شروع و پایان
- و…
کسب اطلاعات بیشتر در: ماژول اتصال ویتایگر با سانترال پاناسونیک