مهمان عزیز سلام ،شما هنوز عضو انجمن نشده اید.خوشحال می شیم از طریق عضویت به جمع ما بپیوندید.

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ایجاد دسترسی پرتال برای سازمان ها
#1
سلام.
توی ویتایگر ما مخاطب داریم و سازمان. امکان ایجاد دسترسی پرتال مشتریان برای مخاطبین هست ولی زمانی که قرارداد ما با سازمان هست به چه صورتی باید عمل بکنیم ؟
آیا امکان ایجاد دسترسی پرتال مشتریان برای سازمان ها نیز وجود داره ؟

البته من چک کردم و متوجه شدم وقتی یکی از افراد به سازمانی مرتبط میشه در پرتال مشتریان میتونه پروژه های دیگه را هم ببینه. که این موضوع خودش مشکل ساز هست چون پروژه های هر کسی شخصی هست و نهایت ما میخواییم مدیر اون سازمان بتونه تمام پروژه ها را ببینه  و هر شخصی نتونه با زدن دکمه همه در  پروژه ها دسترسی به همه چیز پیدا کنه.

البته در قسمت ویرایش فیلدها و سطوح دسترسی پرتال میشه این موضوع را ویرایش کرد که فقط پروژه های خود مخاطب را ببینه و پروژه های ارجاع شده به سازمان را نبینه ولی خب وقتی که ما پروژه ای مرتبط با سازمان هست اون موقع چه جوری به شخصی دسترسی برای مشاهده و ... بدیم
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام
دسترسی را فقط برای مخاطب میشه تعریف کرد و می تونید یه کاربر به عنوان مدیر سیستم (همان شخصی که قرار است لاگین کند) بسازید.

برای رفع مشکل مدیر سازمان یه پیشنهاد دارم اما تست نکردم، می تونید از طریق دکمه انتخاب همه پروژه ها را به مخاطب مربوطه ارتباط بدهید
پاسخ
سپاس شده توسط:
#3
برای این منظور به جای پورتال نسخه soap از نسخه rest استفاده نمایید
البته این نسخه فقط برای ویتایگر 7.1 به بعد در دسترس می باشد
پاسخ
سپاس شده توسط: mr.sohrab
#4
ممنون از راهنمایی شما مهندس

فقط کجا میتونیم نوع نسخه پرتال مشتریان را انتخاب کنیم ؟ چون تو خود سایت ویتایگر هم چیزی در این خصوص پیدا نکردم.
پاسخ
سپاس شده توسط:
#5
نسخه rest از لینک زیر قابل دریافت است
https://sourceforge.net/projects/vtigerc...p/download
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  عدم ایجاد کاربر admin در دیتابیس novin 1 1,220 ۲۱-۰۷-۱۳۹۶, ۱۱:۴۸ ق.ظ
آخرین ارسال: spadana2004

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان