سلام.
توی ویتایگر ما مخاطب داریم و سازمان. امکان ایجاد دسترسی پرتال مشتریان برای مخاطبین هست ولی زمانی که قرارداد ما با سازمان هست به چه صورتی باید عمل بکنیم ؟
آیا امکان ایجاد دسترسی پرتال مشتریان برای سازمان ها نیز وجود داره ؟
البته من چک کردم و متوجه شدم وقتی یکی از افراد به سازمانی مرتبط میشه در پرتال مشتریان میتونه پروژه های دیگه را هم ببینه. که این موضوع خودش مشکل ساز هست چون پروژه های هر کسی شخصی هست و نهایت ما میخواییم مدیر اون سازمان بتونه تمام پروژه ها را ببینه و هر شخصی نتونه با زدن دکمه همه در پروژه ها دسترسی به همه چیز پیدا کنه.
البته در قسمت ویرایش فیلدها و سطوح دسترسی پرتال میشه این موضوع را ویرایش کرد که فقط پروژه های خود مخاطب را ببینه و پروژه های ارجاع شده به سازمان را نبینه ولی خب وقتی که ما پروژه ای مرتبط با سازمان هست اون موقع چه جوری به شخصی دسترسی برای مشاهده و ... بدیم
توی ویتایگر ما مخاطب داریم و سازمان. امکان ایجاد دسترسی پرتال مشتریان برای مخاطبین هست ولی زمانی که قرارداد ما با سازمان هست به چه صورتی باید عمل بکنیم ؟
آیا امکان ایجاد دسترسی پرتال مشتریان برای سازمان ها نیز وجود داره ؟
البته من چک کردم و متوجه شدم وقتی یکی از افراد به سازمانی مرتبط میشه در پرتال مشتریان میتونه پروژه های دیگه را هم ببینه. که این موضوع خودش مشکل ساز هست چون پروژه های هر کسی شخصی هست و نهایت ما میخواییم مدیر اون سازمان بتونه تمام پروژه ها را ببینه و هر شخصی نتونه با زدن دکمه همه در پروژه ها دسترسی به همه چیز پیدا کنه.
البته در قسمت ویرایش فیلدها و سطوح دسترسی پرتال میشه این موضوع را ویرایش کرد که فقط پروژه های خود مخاطب را ببینه و پروژه های ارجاع شده به سازمان را نبینه ولی خب وقتی که ما پروژه ای مرتبط با سازمان هست اون موقع چه جوری به شخصی دسترسی برای مشاهده و ... بدیم