به انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی خوش آمدید. برای استفاده از انجمن باید ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اتصال ویتایگر با VoIP ( استریسک )
#1
[تصویر:  vtiger-crm-asterisk-integration.jpg]
ماژول Asterisk ویتایگر با یکپارچه سازی سیستم کامپیوتر و تلفن، اطلاعات و گزینه های بیشتری برای تماس های ارسالی یا دریافتی ارائه می دهد و بازده ارتباطات تلفنی شما را افزایش می دهد. این ماژول تجربه کاملاً جدید و مفیدی را در حیطه ارتباطات تلفنی ارائه میدهد و استانداردهای پیشرفته را در فرایندهای کسب و کار شما پیاده سازی می کند.
کلیه تماس های ورودی و خروجی ضبط می شوند و برای هر گونه تحلیل آتی در دسترس می باشند. یکپارچه سازی سیستم تلفنی Asterisk ویتایگر قابلیت های کلیک برای تماس، گزارش های تماس، پاپ آپ ها و پیشینه تماس را ارائه میدهد.
[تصویر:  vtiger-crm-asterisk-integration-2.jpg]
ویژگی های ماژول اتصال ویتایگر با استریسک 
  • قابلیت نصب بر روی ویندوز، لینوکس و مک
  • مبتنی بر AMI جهت تسهیل در ارتباطات
  • عدم نیاز به انجام تغییرات در Dial Plan استریسک و AGI نویسی
  • قابلیت اتصال به بیش از چند سرور استریسک به صورت همزمان
  • عدم محدویت در تعداد کاربران
  • پاپ آپ تماس های ورودی و خروجی با جزئیاتی مانند نام، نام حساب ها، مدت زمان تماس و وضعیت تماس
  • گزینه های ایجاد حساب، سرنخ، وظیفه، قطع تماس، انتقال تماس و …
  • نمایش یادداشت های قبلی در پاپ آپ تماس
  • ضبط مکالمات در نرم افزار برای هر تماس
  • ذخیره یادداشت ها و مکالمات توسط کاربر
  • نمایش اطلاعات شخص تماس گیرنده قبل از پاسخگویی
  • امکان ثبت خودکار تماس ها در نرم افزار CRM به همراه اطلاعات زمان، تاریخ و مدت زمان تماس
  • نمایش تماس های ورودی، خروجی و بی پاسخ در نرم افزار
  • جستجو کامل در CRM  از طریق نرم افزار
  • امکان نمایش نام تماس گیرنده بر روی آی پی فون، سافت فون
  • تماس خودکار با مشتریان تنها با یک کلیک در نرم افزار بدون نیاز به شماره گیری از طریق تلفن
  • گزارش های تماس با جزئیات کامل
  • نمایش هشدار تماس بر روی دسکتاپ
[تصویر:  vtiger-asterisk-callerid-lookup.jpg]
مزایای یکپارچه سازی سیستم کامپیوتر با سیستم تلفن ( CTI )
  • کلیه اطلاعات مشتری در پاپ آپ تماس در دسترس می باشند.
  • گزارش بهتری در مورد آمار تماس ها به دست می آید.
  • از طریق تلفن و مدیریت تماس های ورودی و خروجی، خدمات بهتری به مشتری ارائه می شود.
  • پاپ آپ های نمایش تماس برای تماس های ورودی نشان داده می شوند.
  • امکان دسترسی سریع به آخرین یادداشت ها و یاداشت های مرتبط وجود دارد.
  • با پردازش شماره تلفن های جدید و موجود از طریق نرم افزار ویتایگر، در وقت بسیار صرفه جویی می شود.
  • افزایش بهره وری، حداقل به میزان ۵۰ درصد
  • افزایش بهره وری برای تماس های ورودی و خروجی
[تصویر:  vtiger-asterisk-popup.jpg]
IP PBX تحت پشتیبانی یا سرور مرکز تماس
این کانکتور با کلیه نسخه ها و Appliance  های منتشر شده مبتنی بر استریسک  سازگار می باشد
[تصویر:  Appliance-Asterisk.jpg]
  • استریسک – Asterisk
  • الستیکس – Elastix
  • فری پی بی ایکس – FreePBX
  • Vicidial
  • Xivo
  • Fonality
  • Go auto Dial
  • سایر سرورهای تلفنی مبتنی بر استریسک
  • Grandstream IPPBX
  • Integrics / Enswitch
  • Asterisknow
  • Switchvox
  • زایکو

پاسخ
سپاس شده توسط: Arezoo ، spadana2004


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ماژول اتصال ویتایگر با سانترال پاناسونیک behroozesd 1 2,940 ۱۳۹۸/۰۹/۲۴, ۱۷:۰۲
آخرین ارسال: panasoniccoir
  اتصال vtiger به سرور تلفنی ویپ (الستیکس یا استریسک) roxana2020 4 10,575 ۱۳۹۶/۰۵/۱۲, ۱۲:۱۵
آخرین ارسال: spadana2004
  اتصال سیستم سانترال پاناسونیک به ویتایگر alipour 1 3,405 ۱۳۹۵/۱۱/۲۸, ۱۱:۵۸
آخرین ارسال: spadana2004

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان