همه چیز در مورد کال ترکر
کال ترکر یا ردیابی تماس یک فن آوری است که با بکارگیری آن می تونید تاریخچه و لاگ تماس های ورودی و خروجی یک شماره را بررسی و در crm خود ثبت کنید.
با نصب نرم افزار call tracker روی گوشی همراه خود از این به بعد میتوانید لیست تماس های ورودی، خروجی، مدت زمان تماس را در crm پارس ویتایگر ثبت کنید. این نرم افزار برای بخش فروش داخل سازمانی و حتی خارج از سازمان بسیار کاربردی است. باداشتن اطلاعات هر تماس می توانید.
- تماس های از دست رفته مشتریان را پیگیری کنید.
- روند تعامل با مشتری یا سرنختان را برای فرایند بازاریابی ، فروش یا خدمات پس از فروش را بررسی کنید.
- عملکرد کارمندان بازاریابتان (تماس های روزانه- پیگیری مشتریان و ...) که خارج از شرکت فعالیت دارند را بررسی و در crm تان ثبت کنید.
- عملکرد پرسنلی که از این نرم افزار استفاده می کنند را به صورت روزانه، ماهانه و ... براساس مدت زمان تماس و تعداد مشتری و موارد دیگر با گزارش گیری چک کنید.
تنطیمات بکارگیری نرم افزار call tracker در نرم افزار crm ویتایگر
تنظیمات گوشی همراه: برای بکارگیری این نرم افزار لازم است
نرم افزار call tracker را از
اینجا دانلود کنید و روی گوشی همراهتان نصب کنید.
اطلاعات ورود به CRM را به همراه کلید دسترسی وارد کنید. شماره همراهی که برای بررسی تماس در نرم افزار، موردنظرتان است را ثبت کنید.
نکته: لازم است بدانید که این قابلیت در ماژول استارتر (نسخه شمسی ساز و فارسی ساز کامل) پارس ویتایگر و نسخه های بالاتر قابل استفاده است .
تنظیمات در crm پارس ویتایگر: در crm پارس ویتایگر وارد بخش
تنظیمات/
پیکربندی/
تنظیمات پارس ویتایگر شوید و از تب
تنظیمات بسته فارسی ساز ، در باکس نسخه کامل گزینه Restful API پارس ویتایگر را فعال کنید. به این ترتیب صفحه شما رفرش شده و تب جدیدی تحت عنوان rest Api به تنظیمات شما افزوده می شود. با تکمیل این فرایند و اتصال کامل از این پس شما می توانید لیست تماس های کال ترکر را مشاهده کنید. این لیست از بخش ابزارها/مراکز تلفن ویپ قابل دسترسی است.